Het Amsterdamse Nedstar heeft Claudia Antolich aangesteld om de marketing te gaan leiden. Zij richt zich op strategieontwikkeling en marketingactiviteiten van de leverancier van ethanol en spirits.
De in Amsterdam gevestigde scale-up werd in 2018 opgericht door Arthur Doorenbos en Steven van Wassenaer. Het wil de conservatieve ethanol-industrie veranderen met hoogwaardige kwaliteitsproducten en duurzame bedrijfspraktijken.
Nedstar wil het aantal handelspartners en landen waar de organisatie zaken doet verdubbelen. Het streven is om tegen het einde van 2025 in meer dan honderd landen aanwezig te zijn. Dat is een groei van 40 landen ten opzichte van nu. Antolich gaat zich richten op de strategie en marketingactiviteiten die daarvoor nodig zijn.
Antolich: ‘Hoewel Nedstar pas in 2018 is opgericht, hebben zij een gestructureerde en geavanceerde marketingstrategie die zich onderscheidt van andere grote spelers in de conservatieve branche.’
Antolich werkte hiervoor onder meer als head of marketing van recruitmentbureau WeAreKeen, en als digital marketing manager bij de Software Improvement Group (SIG).
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!