Toch was mobile nog niet ‘top of mind’. Bij 87% had mobile nauwelijks een plek in de marketingmix en 66% had de website nog niet geoptimaliseerd voor mobile. Maar dat was toen. Hoe staan de zaken er anno 2014 voor? Is mobile al mainstream? Wat leeft er in het vak? En hoe speelt de marketeer daarop in?
Brancheorganisatie DDMA zoekt respondenten voor een onderzoek dat inzicht verschaft hoe marketeers mobile inzetten voor eigen business-strategie en marketingdoeleinden. De enquête maakt onderscheid tussen opdrachtgevers (adverteerders) en dienstverleners (bureaus). Elke marketeer krijgt gerichte vragen voorgelegd, waarmee wij in staat zijn waardevolle resultaten te publiceren. Vanzelfsprekend worden de antwoorden anoniem verwerkt. Deelname aan de enquête neemt slechts tien minuten in beslag. Als dank ontvangen respondenten een uitgebreid rapport over mobile in de mailbox. Klik hier om deel te nemen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!