Creatief productiebureau MediaMonks investeert in marcom-expertise met de aanstelling van Marta Tomczak als Head of Brand Communications en de promotie van Marieke van Zanten tot Global Communications Manager. Zij geven gezamenlijk leiding aan een team van 11 Monks dat verantwoordelijk is voor branding, marketing, PR en communicatie.
Ervaring
Met Tomczak haalt MediaMonks meer dan 10 jaar ervaring binnen op het gebied van brand strategy en strategic communications. Zij was voorheen werkzaam bij telecommunicatie-gigant VEON en werkte daarvoor bij 180 Amsterdam en het internationale reputatiemanagement-bureau FinchFactor.
Talent
Van Zanten is in haar nieuwe rol verantwoordelijk voor interne communicatie, evenementen en sponsoring voor alle 11 kantoren wereldwijd en waakt daarbij over MediaMonks’ DNA en cultuur van talent empowerment. Het team werkt samen met het management om de reputatie van MediaMonks verder te versterken. Ook worden diensten ontwikkeld om MediaMonks' klanten verder te ondersteunen op het gebied van marketing en communicatie.
De uitbreiding van het interne communicatieteam heeft volgens Tomczak geen impact op samenwerking met externe partijen zoals FinchFactor.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!