Managing director Sven Huberts licht toe: ‘Isobar Amsterdam is aan het groeien met Nederlandse en internationale klanten op het gebied van digital marketing én digitale producten en services. In beide disciplines zien we dat design een “differentiator”, zoals wij dat noemen, is geworden voor onze klanten.’
‘Daarom is de aanstelling van Massimo, die de leiding neemt over design binnen Isobar en deze visie verder zal invullen en uitdragen én de verankering daarvan in het management team, logisch. Massimo heeft de afgelopen jaren (met prijswinnend werk voor automerk GMC en Heineken, NA) aangetoond een design-visie te hebben ontwikkeld die past bij de ambitie van Isobar.’
Het MT bestaat naast Meijer en Huberts uit Jolieke Keynes (Client Services Director), Niels van der Velden (Commercial & Operations Director) en Martin Kloos (Head of Strategy & Consulting).
Nieuwe richting
Meijer: ‘Ik heb 4 jaar geleden bewust de stap gezet om naar London te gaan, om mij meer op digitale producten en services te richten. Het was een totaal andere mindset dan campagnes waar toen in Nederland de focus op lag. Je merkt nu dat klanten hier ook meer naar vragen en dat bureaus daarop inspelen.’
Sven Huberts is naast managing director van Isobar Nederland ook Director of Strategic Growth voor Isobar EMEA. Voordat Meijer naar Londen ging, werkte hij onder andere bij MediaMonks, TBWA\Neboko en Tribal DDB.