Martine Boer is overgestapt van de Hogeschool Utrecht naar het team strategische communicatie en positionering van organisatieadviesbureau Berenschot. Zij gaat opdrachtgevers helpen bij vraagstukken op het gebied van strategische communicatie, positionering, crisismanagement en reputatie.
Boer brengt de nodige ervaring mee, zowel op uitvoerend, adviserend als leidinggevend gebied. Ze was als persvoorlichter en communicatie-expert onder meer werkzaam voor bij complexe trajecten als Project Betuweroute en de vaccinatie van jonge meisjes tegen baarmoederhalskanker, in crisissituaties als Het Hofnarretje, de Mexicaanse griep en de vluchtelingenopvang, en rond uiteenlopende maatschappelijke onderwerpen waaronder verhoging van de alcoholleeftijd en de nieuwe Omgevingswet.
De afgelopen tien jaar gaf Boer als manager corporate communicatie leiding aan communicatieprofessionals in allerlei disciplines: van strategisch advies tot social media en redactie. Voor haar overstap werkte zij bij Hogeschool Utrecht als manager corporate affairs, met de focus op positionering en profilering van onderwijs en onderzoek zowel intern als bij stakeholders.
Daarvoor vervulde Boer als manager corporate communicatie en public affairs een leidinggevende functie binnen de preventieve zorg en crisismanagement bij GGD GHOR Nederland.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!