Bij het internationale Cohn & Wolfe, dat wereldwijd ruim 1.100 medewerkers en 50 kantoren telt, zal Martin Klok (29) zich gaan richten op digitale innovatie en communicatietrajecten voor diverse klanten in de Benelux.
‘Cohn & Wolfe kende ik van haar award-winnende campagnes, wereldwijde reputatie én van de uitverkiezing tot PR-bureau van het jaar in 2013. Ik heb er veel zin in om het team in Amsterdam te gaan versterken’, aldus Klok, die bij zijn vorige werkgevers onder meer werkte voor merken als Eneco, Flexa, Mars, PostNL, Rabobank en Tempo-Team.
Erik Graadt van Roggen, managing director: ‘Martin is na een stevige selectieprocedure als beste uit de bus gekomen. We hebben in hem de schaarse combinatie gevonden van ruime bureau-ervaring, strategisch denkvermogen en expertise op het gebied van spraakmakend digitaal werk.’
Klok kan direct aan de slag in het nieuwe onderkomen van Cohn & Wolfe. Het bureau heeft dit voorjaar, samen met GreyPossible en Axicom (alle onderdeel van WPP), haar intrek genomen in een nieuw pand in de Amsterdamse Houthavens.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!