Weber Shandwick Nederland heeft Marloes Scheffers aangetrokken als zogenoemde executive creative-director. In deze rol krijgt ze de leiding over het creatieve proces voor nieuwe en bestaande klanten als Blue Band, Opel, Unilever, Oatly en Philips TV & Sound.
Ook maakt Scheffers deel uit van de Europese ‘creative community’ van Weber Shandwick en draagt ze bij aan de verdere groei en creatieve ontwikkeling van het kantoor binnen Europa.
Marloes Scheffers heeft ruim 14 jaar ervaring in de creatieve sector in binnen- en buitenland. Als creative lead werkte ze bij diverse toonaangevende bureaus aan verschillende nationale en internationale campagnes die gebouwd zijn op vrije publiciteit. Ze ontwikkelde onder andere concepten voor merken als Renault, Interpolis, Pfizer, Shell, Nike en KLM.
Hafida Abahai, ceo Weber Shandwick Nederland, zegt dat de komst van Scheffers de creativiteit van het bureau naar een hoger niveau tilt. ‘Hiermee bouwen we verder aan onze positionering als strategisch en creatief bureau.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!