Marketinglead Anne-Wies Bouritius moet Brandt & Levie Europees laten groeien

Bouritius werkte eerder voor merken als Verkade, Douwe Egberts en McVitie. Saleservaring deed ze op als 'national accountmanager' voor AH.

Anne-Wies Bouritius

Anne-Wies Bouritius is gestart als nieuwe marketinglead bij Brandt & Levie worstmakers. Zij heeft volgens ceo Koen Regout 'het uitgewezen profiel om Brandt & Levie te versterken in onze strijd tegen de eenheidsworst’.

De huidige vleesconsumptie is volgens de worstenmakers niet duurzaam, zij willen meer mensen meekrijgen in de missie om minder en beter vlees te eten. Eerder dit jaar haalde het groeikapitaal op om te kunnen investeren in het team, distributie en productontwikkeling en zo een grotere bijdrage te leveren aan de voedseltransitie. Hiervoor werd eerder dit jaar Regout aangetrokken en nu dus Anne-Wies Bouritius, die ook voor Europese groei moet zorgen 

Plantaardige worst

Bouritius neemt ervaring mee als marketeer in zowel Nederlandse als internationale organisaties. Hierbij droeg zij verantwoordelijkheid voor zowel lokale merken (Verkade en Douwe Egberts) als internationale brands (Senseo, McVitie's en Godiva). Naast marketingrollen heeft zij ook ervaring op salesgebied als 'national accountmanager' voor Albert Heijn.

Anne-Wies Bouritius ziet veel groeikansen voor Brandt & Levie. De komende tijd houdt ze zich bezig met de lancering 'van de allerlekkerste plantaardige worsten en ook zal ik me vol inzetten voor de zichtbaarheid en bredere verkrijgbaarheid van dit prachtige merk’.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie