Mariëlle Krouwel is overgestapt van PwC Nederland naar de NN Group, waar zij de rol van head of branding vervult. Krouwel is verantwoordelijk voor het merk NN, zowel in Nederland als de internationale markten waar NN Group actief is.
Haar overstap komt relatief kort nadat zij als directeur communicatie bij PwC aantrad, juni vorig jaar. Ze voerde daar de regie op de marketing-, merk- en communicatieactiviteiten van PwC.
Krouwel: 'Ik heb een hele mooie tijd bij PwC gehad, waar we als team veel goed werk hebben neergezet in een - op z’n zachtst gezegd - bijzonder jaar. Maar ik miste de creativiteit en passie voor het merk- en reclamevak zoals ik die vanuit B2C en oer-Hollandse bedrijven ala KPN en de Volksbank ken.'
Eerder werkte Krouwel in verschillende marketingfuncties bij onder meer Philips, TUI, Aegon, KPN, Randstad en de Volksbank.
Expert thougt leadership naar Reputatiegroep
Mignon van Halderen heeft zich als partner aangesloten bij de Reputatiegroep. Van Halderen is toonaangevend expert op het gebied van thought leadership. In haar voorgaande rollen als strategisch adviseur, lector aan de Fontys School of Business in Eindhoven en als universitair docent gaf zij thought leadership vorm en inhoud voor zowel bestuurders, leiders en strategisch communicatieprofessionals.
De nieuwe partner zal zich vanuit de Reputatiegroep toeleggen op het ondersteunen van organisaties die hun thought leadership en strategie vorm en inhoud willen geven. Dit doet ze samen met het team voor zowel opdrachtgevers binnen het bedrijfsleven als organisaties met een publieke rol.
Dit voorjaar komt haar nieuwe boek “Thought Leadership in een Tijd van Transformaties” uit, een boek dat bestuurders, leiders en strategische communicatieprofessionals als vertrekpunt kunnen nemen voor het ontwerpen van hun strategie en toekomstige positionering. Ze schreef dit samen met Brandon Martens, creatief-strategisch consultant, die de Reputatiegroep ook komt versterken.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!