Marianne Kemps, eindverantwoordelijk voor corporate communicatie bij pizzaketen Domino’s, is overgestapt naar communicatiebureau Bex*. Ze is daar aangetreden als teamleider Reputatie.
Kemps was verantwoordelijk voor alle communicatie- en pr-activiteiten voor Domino’s in de Benelux en deed daar veel ervaring op in reputatie- en issuemanagement in de foodsector. Ook was ze nauw betrokken bij de ontwikkeling van de internationale ESG-strategie van Domino's en de uitrol hiervan.
Volgens Jhorna Erkens, directeur van Bex*, komt het communicatiebureau door de komst van Kemps ‘tegemoet aan de vragen van onze opdrachtgevers op het vlak van geloofwaardige communicatie over voeding, gezondheid en duurzaamheid’.
Scherp houden
Kemps heeft onder meer het werken bij een bureau gekozen omdat ze er haar expertise kan inzetten voor veel verschillende branches. Bedrijven worden volgens haar steeds vaker gedwongen om stelling te nemen, ook publiekelijk, waardoor ze een heldere en onderscheidende visie moeten formuleren op relevante thema's en issues.
Kemps: ‘Dat vraagt om lef en keuzes durven maken. Dit proces gaat vaak gepaard met de nodige dilemma's en verschil van interne belangen. Een goede advies- en sparringpartner die je daarin bijstaat maar je ook scherp houdt, is waardevol.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!