ABN AMRO MeesPierson kiest voor LVB Networks als partner in contentmarketing. De grootste private bank van Nederland gaat na een uitgebreide pitch samenwerken met het Amersfoortse contentmarketingbureau. De vernieuwde contentstrategie bevat onder meer een online platform, magazine, video’s en social media.
Rijke klanten
LVB Networks ontwikkelde samen met ABN Amro MeesPierson een contentstrategie waarin de wereld van vermogende klanten centraal staat.
Ferdinand Parijs, Directeur Marketing Strategie ABN AMRO MeesPierson: ‘In de financiële dienstverlening ligt het accent in communicatie al snel op je expertise. Samen met LVB Networks kozen we onder de noemer ‘Financial Focus’ voor een strategie waarbij niet ons productaanbod, maar de vragen die bij vermogenden leven centraal staan.'
In alle uitingen van Financial Focus moet blijken dat de bank de wereld van zijn klanten niet alleen kent, maar ook begrijpt. Parijs: 'Dit zie je terug in het magazine, de video tutorials over veelvoorkomende vermogensvragen en in de content op het online platform.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!