DEPT® breidt het Nederlandse managementteam uit met Lucas Nutbey als director of strategy. Nutbey, inmiddels al zeven jaar werkzaam bij de agency en strategisch verantwoordelijk voor klanten als Gant en Inter Milan, geeft hiermee een antwoord op de toenemende klantvraag naar geïntegreerde tech- en marketing diensten.
De agency geeft aan dat inmiddels tweederde van haar klanten gebruikmaakt van meerdere diensten en ziet een flinke groei. “Een voorbeeld hiervan is dat we klanten helpen met het ontwikkelen van IT-integraties voor hun e-commercewebsite en tegelijkertijd hun influencercampagnes runnen. Het kan soms als twee verschillende werelden aanvoelen, maar het is wel degelijk de optelsom van deze activiteiten die écht het verschil maakt”, aldus Lucas Nutbey. “Daarnaast is de impact van technologie op marketing in de volle breedte immens, denk bijvoorbeeld alleen al aan hoe AI het huidige landschap op zijn kop zet. Het is dan ook niet meer dan logisch dat we beide werelden ook naar buiten toe nog meer integreren zodat klanten het meeste uit de mogelijkheden halen”, vult hij aan.
Inmiddels telt DEPT® in Nederland meer dan 700 experts verantwoordelijk voor het samenbrengen van tech, creatie, data en media voor klanten als bol, Philips, smart, Eneco, Just Eat Takeaway, Schiphol Airport en meer. De agency werkt op de achtergrond al jaren geheel geïntegreerd en heeft nu één gezicht naar buiten. Nutbey, de nieuwe director of strategy bij DEPT®, gaat hierbij een cruciale rol spelen en klanten helpen bij het creëren van deze geïntegreerde customer journeys. Niet alleen Nederlandse, maar ook internationale klanten worden vanuit Nederland geholpen.
“Ik ben ervan overtuigd dat Lucas in deze nieuwe rol nog meer verschil kan maken voor klanten. Voor iedere klant draait het simpelweg om resultaat. En dat kan alleen door de juiste mensen en services samen te brengen, in combinatie met een flinke dosis enthousiasme. Hij heeft de afgelopen zeven jaar onze grootste klanten geholpen om bruggen te slaan en snel nieuwe markten te betreden, producten te lanceren en de beste merkbeleving neer te zetten”, aldus Sarah Wubben, managing director bij DEPT® Nederland.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!