Lotte van den Broek is aangesteld als de nieuwe creative director van merkactivatiebureau Kumpany. Ze wordt tevens onderdeel van het managementteam van het Amsterdamse bureau.
Van den Broek is al zo'n tien jaar actief in de wereld van merkactivaties. Zo werkte ze lange tijd in diverse functies bij Playground, het merkactivatielabel van event-organisator Superstruct. Hier was ze verantwoordelijk voor diverse 'live-activatieconcepten' op grote festivals, zoals meest recent De Festivalwinkel van Bol.com op Lowlands.
Van den Broek volgt creative director Auke van Rossum op, die recent naar AI-bureau Trojan Monkeys vertrok. Bij Playground is Joan An Beaudoin aangesteld als de opvolger van Van den Broek.
Passie voor merkactivaties
Van den Broek: 'Bij Kumpany werken mensen die, net als ik, een passie hebben voor merkactivaties. Samen met het team ga ik me richten op creatief werk voor merken binnen het domein van sport, entertainment en kunst & cultuur.'
Kumpany, opgericht in 1999, werkt voor opdrachtgevers als NS, Storytel en Volkswagen. Er werken zestien mensen bij het bureau. Van den Broek is afgelopen maandag gestart in haar nieuwe rol.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!