Kiki Maaskant gaat aan de slag als Client Service Director bij Creatief contentbureau qontent matters, waar ze onder meer verantwoordelijk zal zijn voor het ontwikkelen van een duidelijke propositie. Maaskant is afkomstig van Talpa Network, waar ze onder meer directeur B2B was van Linda.
Als Client Service Director gaat Maaskant aan de slag om het bureau nog meer klant- en servicegericht te maken. Naast het onlangs gewonnen account T-Mobile Group zal Maaskant gaan werken met opdrachtgevers als Nationale-Nederlanden, Hema, BaByliss, Denon en bol.com. Ook wordt zij verantwoordelijk voor het ontwikkelen van een duidelijke propositie om het bureau verder te positioneren.
Maaskant: 'Na jarenlang gewerkt te hebben voor een grote corporate, kijk ik uit om mezelf verder te ontwikkelen binnen het digitale bureaulandschap. Ondanks de huidige pandemie, is qontent matters een gezond bureau. Ze hebben daarnaast een indrukwekkend klantportfolio en er is veel kennis van digitale content.'
Aanwinst
Managing Director Robin van Polen is blij met het aantrekken van Maaskant: 'Ze is een welkome aanwinst voor het team. Ze barst van de kennis en energie en is daarnaast een prettige strategische sparringpartner. Bovendien kent ze veel van onze opdrachtgevers al goed en heeft daarnaast veel nieuwe, verfrissende ideeën om ons bureau verder te structureren en te laten groeien.'
De afgelopen elf jaar vervulde Maaskant verschillende managementrollen binnen Talpa Network. Naast de aansturing van verschillende salesteams, heeft ze grote strategische samenwerkingen opgezet met opdrachtgevers als Heineken, bol.com, Jumbo, NOC*NSF en TOTO.
Lees ook: Kiki Maaskant directeur B2B bij Linda., Caren Wassink vertrekt
Lees ook: Qontent matters wordt contentbureau voor T-Mobile, Tele2 en Ben
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!