Kelsey Price vertrekt bij PVH en treedt in dienst bij Colourcake als cco. De voormalig global social media manager van Tommy Hilfiger wordt verantwoordelijk voor de merkstrategie van het Amsterdamse branding bureau. Price moet Colourcake verder helpen met de missie van het bureau: merken herdefiniëren tot persoonlijkheden.
Colourcake, dat zowel Tommy Hilfiger als Calvin Klein ondersteunt op het gebied van content en branding, zegt dat de liefde tussen Price en het bureau steeds meer begon op te spelen de afgelopen maanden. Price voegt daaraan toe: ‘De samenwerking met Colourcake is kenmerkend; energiek, ze brengen creatieve oplossingen en komen onverwachts uit de hoek. Een hechte familie die het belangrijk vindt het echte gezicht van merken te tonen. Samen met de klant.’
Volgende uitdaging
Price begon haar carrière als social media specialist en -strateeg voor verschillende modemerken in New York City. Na haar overstap naar Tommy Hilfiger in Amsterdam werd het tijd voor een volgende uitdaging. Price: ‘Om verder te mogen werken aan de ambities van Colourcake en om onderdeel te zijn van een team dat collectieve doelen stelt in combinatie met de mooie merken waar ze mee werken, is voor mij te gek.’ Colourcake is volgens Price een lokaal bureau met een globaal karakter.
Colourcake begon als fashion- en lifestyle marketing bureau, maar positioneert zich tegenwoordig als branding bureau voor grote- en opkomende merken. Om te voorzien in de toenemende vraag van wereldwijde klanten is Price ‘aan boord gehaald.’ Robert Chevalier, co-founder van Colourcake over de nieuwe aanwinst: ‘Van productie naar creatie en van uitvoerend naar advies. Tijd voor een volgende stap.’
Het Amsterdamse bureau werkt onder andere voor PVH, citizenM, Patagonia en Moët.
Lees ook: Patagonia geeft stemadvies: 'Vote the assholes out'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!