Hagens PR heeft zich versterkt met de twee ervaren communicatiespecialisten, Karen van der Kruit en Sid de Koning. Volgens oprichter Sarah Hagens is de uitbreiding nodig omdat grote merken, zoals ABN Amro, Spotify en Etos, vaker strategische vraagstukken en PR-gedreven campagnes neerleggen bij het bureau. 'Ik wil dat het bureau steeds slimmer wordt en tegelijkertijd no-nonsense blijft. Die lat kan en moet steeds hoger.'
De Koning (47) begon zijn carrière als een van de oprichters van reclamebureau Fitzroy waarna hij marketing director Benelux bij Just Eat werd. In zijn meest recente baan bij HPB (Het PR Bureau) werkte De Koning 7,5 jaar als strategy-director en was lid van het leiderschapsteam.
Karen van der Kruit (31) heeft een journalistieke achtergrond en startte haar carrière in de mediawereld. Voordat zij de overstap maakte naar de bureauzijde bij Lubbers de Jong, was Van der Kruit Head of Communications bij de start up Helpling.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!