Jonna van Kampen is de nieuwe commercial director voor Accenture Song

'De propositie van Accenture Song "growth through relevance at the speed of life" past bij mij.'

Jonna van Kampen

Vanaf 1 mei is Van Kampen begonnen en rapporteert in haar nieuwe functie aan Sohel Aziz, managing director Frankrijk, Nederland & België. ‘Gaandeweg zien we dat steeds meer toptalent voor Accenture Song kiest. Van Kampen is daar een mooi voorbeeld van’ aldus Aziz.

Van Kampen klinkt enthousiast: ‘Klanten willen in toenemende maten een geïntrigeerde aanpak waarin technologie, merk en intelligentie centraal staan. Ik geloof in het verbinden van elkaar specialisme en kijk er enorm naar uit om al het mooie werk dat al wordt gemaakt nog breder te trekken.’

Van Kampen zal veel internationale ervaring meenemen naar Accenture Song, na een aantal jaren in Londen bij We Are Social, Lean Mean Fighting Machine en bij Nomads in Singapore. Bij Nomads in Amsterdam was zij als managing director verantwoordelijk voor de creatieve consultancy van het bureau voor onder andere Air France KLM en Airbnb.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie