Oud-coureur Jan Lammers is een van de sprekers tijdens Koffiedik Kijken 2020 op 9 januari bij KIT Amsterdam. Het thema van het evenement is dit jaar ‘Together we get there’. Lammers geeft zijn visie op de samenwerken op topniveau binnen Formule 1-teams en blikt vooruit op sportjaar 2020 met de Grand Prix in Zandvoort als een van de hoogtepunten.
Lammers is zijn complete carrière al actief in de autosport. Op zijn 16e won hij – zonder rijbewijs – zijn allereerste race in de Groep 1 toerwagens. Hij deed mee aan 41 Formule 1-races en won in 1988 de 24 uur van Le Mans. Als sportief directeur is hij een ambassadeur voor Formule 1 in Nederland en een belangrijke woordvoerder voor dit evenement in mei op het circuit van Zandvoort.
Eerder werd al bekend dat Maartje Blijleven en Rabobank CMO-Dorkas Koenen zich wagen voorspellingen voor 2020. Koffiedik Kijken geldt al jarenlang als hét nieuwjaarsevenement van de media, marketing- reclame en communicatiebranche. Uit de overtuiging dat het vak alleen verder komt door samen te werken bundelen IAA en Adformatie dit jaar de krachten met MWG, VEA en bvA.
De presentatie is in handen van Barbara Barend, oprichter van Helden Magazine. Helden is in korte tijd gegroeid als een creatief en ambitieus mediabedrijf in de sport. Helden begon als sportmagazine en familiebedrijf van de familie Barend, vanuit een journalistiek hart en uit liefde voor het verhaal achter de sporter. Daaruit ontstond een creatief bureau, gespecialiseerd in de ontwikkeling en uitvoer van strategie, concepten en activaties in de wereld van sport en sportsponsoring.
De complete line-up wordt binnenkort bekend gemaakt en kaarten bestellen kan hier.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!