Intratuin en LVB Networks lanceren het contentplatform ‘De Mooiste Tuinen Van Nederland’. Daarop staat de zoektocht naar de allermooiste tuinen van Nederland centraal. Het platform behelst een tv-serie, een website voor inspiratie, de inzet van social media én een instore doorvertaling. Daarmee wil Intratuin de Nederlandse consument inspireren en helpen bij het mooier maken van de eigen tuin.
LVB Networks is verantwoordelijk voor de gehele realisatie van het project. Het ontwikkelde het concept, produceerde de tv-serie en zorgde voor de bouw van het platform en de instore communicatie.
Intratuins communicatiemanager Leontine van der Kaaden zegt: ‘Met dit concept dagen we de consument echt uit om met een frisse blik naar hun eigen tuin te kijken. Door ze ontzettend veel inspiratie te bieden, komen ze hopelijk op ideeën. Als dat gebeurt, zijn we er ook om ze concreet te helpen.’ Merkleveranciers zijn bij het concept betrokken. Zij geven ieder op hun eigen terrein tips en stellen stappenplannen beschikbaar. Die tips zijn te zien in de tv-serie, maar ook online en in de winkel.
Aart Lensink van LVB Networks: ‘Vanaf de dag dat de eerste versie van het platform live ging zijn er ongelooflijk veel foto’s geupload. Daaraan merkten we al hoe ontzettend gepassioneerd veel tuinliefhebbers zijn. Die passie willen we overal terug laten komen.’
Het programma is vanaf zondag 6 april te zien op RTL4, op zondagmiddag vóór Life4You.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!