Ine Stultjens verlaat Auping
![Ine Stultjens](https://static.adformatie.nl/cropped/3170bee9-3a5f-582e-8f93-be57076e9d3d/article/b3/e1/b3e1b2d4-aa57-4134-844d-2ff2be4617f9/opening_image/opening_image_hero/Ine%20Stultjens_Auping_MED_0740.jpg)
![Ine Stultjens](https://static.adformatie.nl/cropped/3170bee9-3a5f-582e-8f93-be57076e9d3d/article/b3/e1/b3e1b2d4-aa57-4134-844d-2ff2be4617f9/opening_image/opening_image_hero/Ine%20Stultjens_Auping_MED_0740.jpg)
Ine Stultjens, head of marketing & communication, verlaat Royal Auping. Dat laat ze weten in een bericht op Linkedin. Ze kwam bij Auping in april 2016 in de functie van manager brand & communication. Twee jaar later maakte ze promotie en werd er head of marketing & communication. Stultjens’ volgende stap is nog niet bekend. Ze gaat bekijken ‘waar opnieuw haar hart van aangaat’.
Healthcare
In de coronacrisis ontpopte beddenmerk Auping zich als fabrikant van medische mondmaskers om in de nood te voorzien in - vooral - ziekenhuizen. Het leidde tot een verbetering van de reputatie van het merk, dat bleek althans uit onderzoek (Reputatiepanel) van Motivaction. Later toonde Auping in 'de era Stultjens' zijn maatschappelijke betrokkendheid door slaapzakken voor daklozen te ontwikkelen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijArbeidsmarktcommunicatie Specialist
TAUWProduct Owner Redactie denhaag.nl
Gemeente Den HaagStultjens realiseerde bij Auping verschillende campagnes. Meest recent kwam het merk met de campagne 'Ode aan je hoofd'.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid