Ine Stultjens verlaat Auping

Stultjens: ‘Het waren zeven fantastische jaren die mij hebben gevormd als marketeer, als manager en als mens.’

Ine Stultjens

Ine Stultjens, head of marketing & communication, verlaat Royal Auping. Dat laat ze weten in een bericht op Linkedin. Ze kwam bij Auping in april 2016 in de functie van manager brand & communication. Twee jaar later maakte ze promotie en werd er head of marketing & communication. Stultjens’ volgende stap is nog niet bekend. Ze gaat bekijken ‘waar opnieuw haar hart van aangaat’.

Healthcare

In de coronacrisis ontpopte beddenmerk Auping zich als fabrikant van medische mondmaskers om in de nood te voorzien in - vooral - ziekenhuizen. Het leidde tot een verbetering van de reputatie van het merk, dat bleek althans uit onderzoek (Reputatiepanel) van Motivaction. Later toonde Auping in 'de era Stultjens' zijn maatschappelijke betrokkendheid door slaapzakken voor daklozen te ontwikkelen.

Stultjens realiseerde bij Auping verschillende campagnes. Meest recent kwam het merk met de campagne 'Ode aan je hoofd'.

Lees ook:

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie