Overslaan en naar de inhoud gaan

Ine Stultjens verlaat Auping

Stultjens: ‘Het waren zeven fantastische jaren die mij hebben gevormd als marketeer, als manager en als mens.’
Ine Stultjens
Ine Stultjens
© Ine Stultjens
Ine Stultjens
Ine Stultjens
© Ine Stultjens

Ine Stultjens, head of marketing & communication, verlaat Royal Auping. Dat laat ze weten in een bericht op Linkedin. Ze kwam bij Auping in april 2016 in de functie van manager brand & communication. Twee jaar later maakte ze promotie en werd er head of marketing & communication. Stultjens’ volgende stap is nog niet bekend. Ze gaat bekijken ‘waar opnieuw haar hart van aangaat’.

related partner content for mobile comes here

Healthcare

In de coronacrisis ontpopte beddenmerk Auping zich als fabrikant van medische mondmaskers om in de nood te voorzien in - vooral - ziekenhuizen. Het leidde tot een verbetering van de reputatie van het merk, dat bleek althans uit onderzoek (Reputatiepanel) van Motivaction. Later toonde Auping in 'de era Stultjens' zijn maatschappelijke betrokkendheid door slaapzakken voor daklozen te ontwikkelen.

Stultjens realiseerde bij Auping verschillende campagnes. Meest recent kwam het merk met de campagne 'Ode aan je hoofd'.

Lees ook:

Ine Stultjens (Auping): 'Ik vind het mooi om revoluties te ontketenen'

Zeer recent schreef Stultjens nog een pleidooi tegen de focus op groei bij marketeers: Growth hacking? De tijd van krimpmarketing is juist aangebroken

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in