Iglo brengt de PR in België onder bij LVTPR

De diepvriesproducent legt minder nadruk op gemak en meer op emotie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

LVTPR België breidt zijn consumentenklantportfolio op het gebied van food uit met Iglo, de marktleider in diepvriesvoeding. Beide bedrijven gaan een samenwerking aan op lange termijn, waarbij LVTPR met Iglo meedenkt op strategisch niveau om de groei op lange termijn te waarborgen. De belangrijkste doelstelling is om de consument te overtuigen van de voordelen van diepvriesvoeding, op het vlak van kwaliteit, duurzaamheid en smaak.

‘Met Iglo kunnen we een mooie naam toevoegen aan ons klantportfolio in lifestyle en fast moving consumer goods. We kozen voor een creatieve, maar doelgerichte aanpak waarmee we voor Iglo in België het verschil willen maken. We kijken uit naar een succesvolle samenwerking’, zegt Karolien Hessels, managing director van LVTPR België.

De markt herdefiniëren

In lijn met de nieuwe strategie van de Iglo Group, wil Iglo België zich herpositioneren op de markt. Dank zij haar positie als marktleider in diepvriesproducten verwacht Iglo in staat te zijn de markt te herdefiniëren. ‘Het merk zal zich voortaan minder richten op het gemak van de consument en meer de nadruk leggen op de emotionele aspecten, op wat de consument ervaart tijdens de maaltijden.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie