In deze flagship store worden alle productgroepen en subbrands van Hunkemöller gepresenteerd in apart gecreëerde werelden. Ook zijn er innovaties als een gekleurd LED verlichtingssysteem in de etalage, digital signage met daaraan gekoppelde geuren en een ‘touch table’ met interactieve projectie. In de ‘experience’ paskamer bepaalt de klant zelf in welk licht en sfeer men lingerie of badkleding past. De Hunkemöller ‘mansion’ leunt qua uitstraling op de bekende Hunkemöller elementen als het strikje en de ronde vormen, maar met een meer exclusief gevoel.
Hunkemöller, van origine een Nederlands bedrijf heeft inmiddels 3000 werknemers en meer dan 600 winkels in 16 landen. Op dit moment heeft het bedrijf winkels in Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland, Denemarken, Saudi-Arabië, Egypte, Spanje, Aruba, Curaçao, Rusland, Zweden, Oostenrijk, Marokko en Bahrein.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!