In de Hi 'Pickup' sessies stappen combinaties van artiesten in bij 'Mr. Hi' - Uriah Arnhem - om in een grote Amerikaanse Chevy Suburban een nieuwe track op te nemen.
Elke drie weken kiest een nieuwe combinatie van artiesten hun favoriete beat uit een verzameling nieuwe en unieke producties - van dé producers van dit moment - om deze vervolgens in de oldtimer Chevy van gloednieuwe raps te voorzien. In de auto wordt de nieuwe track gelijk opgenomen. Na afloop wordt deze afgemixt en gemasterd en verschijnt daarna exclusief op Spotify.
In de eerste aflevering van The Pickup stappen Ronnie Flex, Lil Kleine en Ares bij Uriah in de wagen. Zij kozen voor hun sessie een beat van de bekende Groningse producer Ramiks.
Hi The Pickup #1: Lil Kleine, Ronnie Flex & Ares (prod. Ramiks)
Om de toegevoegde waarde van het 4G-netwerk duidelijk te maken, wil Hi vernieuwende online content brengen. FHV BBDO maakte recent bijvoorbeeld de eerste interactieve videoclip voor rapper Ronnie Flex.
Concept & creatie van The Pickup is gedaan door het creatieve loket van Universal Music Nederland (Universal Music Group & Brands) in samenwerking met Top Notch. Het bureau Venour werd ingeschakeld voor de productie van de episodes.
Credits
Bureau: Universal Music Group & Brands
Concept & creatie: Taco Faber / Rens Bosma i.s.m Top Notch
Project management: Mirjam Hoeksma (UMG&B) / David Koster (Top Notch)
Account management: Rens Bosma
Video productie: Venour
Regie: Steven Kuijs
Camera: Nanko Goeting
Producer: Uriah Arnhem / Martijn Kranenburg
Sound: Robin Teunisse
Verantwoordelijk bij klant: Heino Maitimu / Kasimir Vermeulen
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!