Hero heeft in een nieuwe door Fitzroy ontwikkelde campagne gekozen voor de pay-off: 'Hero werkt samen met de natuur.' Het is een nieuwe koers voor het merk, bekend van cassis, jam, fruitsappen en ijsje.
Hero kiest zijn woorden zorgvuldig en benadrukt de goede eigenschappen van fruit. Het is 'lekker' en 'voedzaam', want 'het zit vol met vitaminen, vezels en mineralen.' Het claimt er zo min mogelijk aan toe te voegen en waar het dat wel doet daar open over te zijn. 'Want dat is beter voor jou en voor elkaar.'
Uiteindelijk gaat het volgens Hero om 'de kracht van samenwerken', dus het beste wat de natuur te bieden heeft met het beste dat de mens te bieden heeft. In de commercial is dit in splitscreen in beeld gebracht.
Fitzroy ontwikkelde TVC, advertenties en een online activatie.
Credits
Klant: Hero, Loes van Aubel, Yorick van Baarsel
Bureau: Fitzroy
Productie Maatschappij: 100% Halal
Producent: Christine Anderton, Gijs Determeijer
Regie: Sam de Jong
Camera: Ton Peters
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!