Na 34 jaar Heineken is Hans Erik Tuijt overgestapt naar &Samhoud Creative Tech om gezamenlijk een wereldwijde sponsor-propositie op te bouwen.
Ze gaan bedrijven adviseren over sponsoring, activaties en partnership-deals. Daarnaast wil Tuijt zelf nieuwe concepten en merkactivaties opzetten. Tuijt is 1 september gestart bij het Amsterdamse bureau.
Wereldsponsoring
De afgelopen 15 jaar was Tuijt bij Heineken verantwoordelijk voor alle mondiale sponsorships. Hij transformeerde het portfolio sponsors voor zowel Heineken als Amstel
Hij was onder andere verantwoordelijk voor de samenwerking met Formule 1, James Bond, Holland Heineken House en UEFA. Tuijt liet gedurende de pandemie zien dat bij de Euro 2020 activaties goed mogelijk waren, met name op digitaal gebied.
Aanbod verbreden
Op dat laatste gebied ‘raken’ beide elkaar; &Samhoud richt zich op innovatieve digitale klantervaringen als antwoord op strategische vraagstukken.
Hans Erik Tuijt: ‘Sponsorships kunnen van grote waarde zijn om oprechte interesses van consumenten te koppelen aan merken en zo positionering verder kracht bij te zetten. De visie en het team van &Samhoud sprak mij zeer aan om de handen ineen te slaan.’
Jip Samhoud, ceo van &Samhoud Creative Tech, denkt dat met de samenwerking met Tuijt het bureau de volgende stap zet om merk en consument bij elkaar te brengen en de vraag van klanten op marketinggebied breder in te vullen.
‘Daarnaast kijk ik er ook zeer naar uit om met Hans Erik samen massaconcepten te ontwikkelen die van positieve invloed op de wereld zijn.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!