De second screen app Kassa Panel, ontwikkeld door digitaal communicatiebureau Greenberry, is vandaag ‘Mobile Site of the Day’.
De Favourite Website Award (FWA) beloont internationaal interactief werk. Elke dag bekroont de FWA een website tot ‘Site of the Day’ en een mobiel project tot ‘Mobile Site of the Day’. Digitaal communicatiebureau Greenberry heeft met het Kassa Panel een FWA Mobile award gewonnen en is 27 juli 2013 ‘Mobile Site of the Day’.
Het Kassa Panel is een applicatie voor het Vara-consumentenprogramma Kassa waarmee kijkers met hun tablet of laptop (Android/iPad app en mobiele site) hun mening kunnen geven over verschillende consumentenproblemen. De uitkomsten kwamen direct live terug op TV. Gasten werden live geconfronteerd met de mening van het publiek en de producttest werd verrijkt met de mening van de mensen thuis.
Afgelopen tv-seizoen deden honderdduizenden kijkers mee en was Kassa wekelijks trending topic op Twitter. Zestig procent van de deelnemers deed de hele uitzending (45 minuten) actief mee aan het panel. In september start het tweede tv-seizoen van Kassa met het Kassa Panel.
Het Kassa Panel consumentenplatform gooide internationaal hoge ogen, waaronder het winnen van de Horizon Interactive Award in de categorie 'Mobile Apps/Entertainment'. De Horizon Interactive Awards vormen een prestigieuze, internationale competitie voor mediaorganisaties.
Bekijk hieronder de casevideo van het Kassa Panel:
Kijk voor meer nieuws over mobile op MobileMarketing.nl.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!