Dus kleedt de hoogbejaarde vrouw zich uit voor heel Nederland. En terwijl ze dat doet straalt ze met een lucide, bijna goddelijke, transparantie.
Prachtig. Stoere vrouw ook. Ze laat zich, hoewel hoogbejaard, niet wegzetten als dementerend zorgobject. Neen, ze is het breekijzer voor het geweten van het pluche in Den Haag. De Gouden Loekie, meer dan verdiend! Hulde!
Kijk zelf: uitgekleed door thuiszorg
Compliment gaat ook uit naar de spindocter van de SP. Zijn vileine strategie raakt de juiste emotie. Het moveert de bejaarde kiezer om de rollator te pakken en om woedend naar het stemlokaal te scheuren.
'Potjandosiesnog'nsantoe!', die politiek moet ook van mijn 'Conny' afblijven!' De grijze garde diep in het hart raken om massaal te gaan stemmen? Obama had het bedacht kunnen hebben.
Toch vond, volgens een onderzoek van RTL, bijna een meerderheid van Nederland dat deze spot echt niet kon.
Gelukkig is dat misverstand nu uit de weg. Nederland revancheert zich. En daar mogen we trots op zijn. Emotie is niet altijd een prettige gevoel. Maar soms wel noodzakelijk voor topcommunicatie.
Maar OgodOgod, ik denk meteen wel: 'hoe zou het eigenlijk met onze ouwe Loekie gaan?, in ons reclamemuseum? Michael van Os kom JIJ! mij wassen? Asjemenou!
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!