De video is grappig en doet het met bijna 3 miljoen views aardig. Hoe zou jij zelf reageren is de vraag die je bekruipt bij het kijken er van. Als er één ding is wat ik zeker weet, is dat ik het zelf als 'voortvluchtige' niet echt grappig zou vinden. Het is namelijk een regelrechte prank die beter bij America's Funniest homevideo's zou passen dan bij een merk als Nivea. Maar misschien wil Nivea meer het bijtertje worden onder de verzorgingsproducten, getuige hun re-civilize campagne uit 2011.
Het 'verrassen' van klanten wordt steeds vaker gedaan, denk bijvoorbeeld aan KLM Surprises en wat recenter Kleenex. Het was sterker en sympathieker geweest om mensen te helpen in een situatie die je NIET zelf hebt gecreëerd. Bijvoorbeeld op één van de talloze momenten waarop je echt eventjes in de stress zit. Zoals bij het opgaan voor je rijbewijs, examens en bruiloften. Maar dat was waarschijnlijk niet spannend genoeg geweest...
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!