Fortis schort reclamecampagne op

Fortis heeft besloten zijn omvangrijke reclamecampagne ‘Here Today. Where Tomorrow’ met onmiddelijke ingang op te schorten. Media-exploitanten bevestigen dat.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De Fortis-campagne loopt sinds juni dit jaar en was in de verschillende massamedia al geboekt tot het eind van het jaar. In een bericht van mediabureau Mediaedge:cia wordt gemeld dat de campagne wordt stilgelegd in verband met alle turbulentie rond Fortis van dit moment. Woordvoerder Omara Nahar van Fortis zegt dat de campagne waarschijnlijk over een a twee weken alweer zichtbaar zal zijn. 'Het concept van de 'Het leven is een curve'-campagne blijft hetzelfde, alleen zal de copymix van de uitingen worden aangepast.'

Of het besluit de miljoenencampagne voorlopig te staken de bank geld gaat kosten, is niet duidelijk. Tv-, radio- en print-exploitanten zullen annuleringskosten in rekening brengen, als de campagne daadwerkelijk wordt gestaakt. Die kosten zijn hoger naarmate het moment van annulering dichter zit op de daadwerkelijke plaatsing van de commercial of advertentie.

Recent werd de Fortis-campagne in de media veelvuldig gepersifleerd, onder meer met varianten als ‘Here today. Gone Tomorrow’.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie