DDA, Dutch Digital Agencies, heeft een nieuwe directeur. Fenna van Raaij gaat de branchevereniging van 'de beste digitale bureaus van Nederland' leiden. Ze is geen onbekende van DDA, want in de afgelopen jaren werkte ze er als freelance bureaumanager.
Focus op communicatie
Voor DDA is het gelet op de projecten die Van Raaij geleid heeft daarom 'een logische stap' om haar tot directeur te noemen.
Mark Landman, voorzitter Dutch Digital Agencies: 'Ik spreek namens het hele bestuur als ik zeg dat we enorm blij zijn met de invulling die Fenna de afgelopen twee jaar aan haar rol heeft gegeven. We hebben als vereniging een professionaliseringsslag gemaakt en daar heeft zij een grote rol in gespeeld. We hebben alle vertrouwen dat Fenna deze lijn doorzet. Met deze benoeming zorgen we voor een heldere structuur binnen de vereniging voor het bestuur en bureaumanagement waardoor we de komende jaren kunnen blijven groeien.'
Van Raaij: 'De vereniging doet al jaren goed en relevant werk voor ruim 160 leden. We hebben een onwijs actieve en open community en ik ben trots dat ik daar deel van uit mag maken. De komende tijd ligt onze focus met name op onze communicatie, enerzijds met kennisplatformen voor onze leden onderling maar ook een nieuwe, heldere website.'
DDA zocht een nieuwe directeur omdat de vorige, Annemieke Deering, per ingang van 2021 vertrok.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!