Fabienne Jungerhans wordt agency lead van Havana Harbor in Rotterdam. Jungerhans was de afgelopen 6 jaar commercieel verantwoordelijk voor creatie bij Digital Agency Group als mt lid en werkte sinds 1,5 jaar in de rol als commercieel directeur en mt lid bij Havana Harbor. Samen met creative director Henk Haaima en operations director David Timmermans voert zij nu de dagelijkse leiding van het creatief digitale bureau, dat onderdeel is van de Candid-groep.
Havana Harbor stelt dat met de recentelijke versterking van Haaima en met de benoeming van Jungerhans het team compleet is om de verdere groeiambities te gaan realiseren.
Missie
Ruud Wanck, ceo Candid Platform legt uit dat de toepassing van technologie en beschikbare data steeds belangrijker worden.
‘Creativiteit is en blijft de belangrijkste factor om het verschil te maken. We zien dat terug in alles wat we doen en het is onze missie om onze relaties hierin mee te nemen. Met de benoeming van Jungerhans zijn we ervan overtuigd dat haar professionaliteit, bevlogenheid en relevante ervaring de optimale invulling gaat geven om onze doelen, samen met onze klanten, te realiseren.’
'Inzetten op innovatie en creatie'
Jungerhans vindt dat Havana Harbor zichzelf in een uitdagend jaar opnieuw uitgevonden heeft.
‘Dat kan alleen door te luisteren naar de vraag uit de markt. We beantwoorden de vraag vanuit creatie naar digitale middelen en platforms. Maar marketeers willen meer. Optimaal resultaat op alle kanalen. Daarvoor moet je als merk een naadloze ervaring neerzetten. Havana zal naast technology enabled design de komende tijd zwaar inzetten op innovatie en creatie vanuit data en inzicht. Zo willen we de komende jaren blijven groeien, ook internationaal, samen met onze trouwe klanten.’
Lees ook: XXS wint pitch van NS Retail
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!