De twee resterende shortlists op het reclamefestival Eurobest in Lissabon zijn vrijdagochtend vrijgegeven.
In de categorie Film Craft kreeg Volkswagen Das Hund, ingezonden door The Ambassadors uit Amsterdam, een vermelding op de shortlist.
Gezien het aantal Nederlandse inzendingen in Film Craft, 16 stuks, kan het aantal shortlistvermeldingen in deze categorie niet overweldigend genoemd worden.
Integrated
Waarom wachten tot het te laat is, de inmiddels veelbekroonde campagne voor Déla, door Ogilvy Amsterdam, heeft als enige Nederlande campagne een plek op de Integrated shortlist. (Van de 17 vermeldingen op die lijst.) Het is de vijfde in successie voor Déla/Ogilvy op Eurobest 2013. Eerdere vermeldingen waren in de categorieën Promo & Activation, Media, Branded Content en Direct. Nederland zond drie keer in in deze categorie.
Inclusief de eerdere 46 vermeldingen, stopt de teller voor Nederland dit jaar op 48 stuks. De awards worden vrijdagavond in Lissabon uitgereikt.
Lees ook het interview met jurylid Wesley ter Haar (MediaMonks) over de goede prestaties in digital.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!