Enzo Greco is de nieuwe creative director van digital design studio Rōnin Amsterdam. Hij verruilt na zes jaar Born05, waar hij motion director was voor hij daar de positie van senior creative bekleedde. Daarvoor werkte hij voor Achtung!
Ervaring
Met een achtergrond in motion en concept en een focus op ‘de kern van de boodschap en de kracht van de uiting wordt van Greco bij Rōnin verwacht dat hij de onafhankelijke ontwerpstudio helpt bij de volgende stap. Greco, ook freelance blogger bij Adformatie, heeft zeventien jaar ervaring in digitale campagnes- en platform-ontwikkeling.
Core versterken
Keith Kornson, creative partner Rōnin Amsterdam, vertelt dat ze bij Rōnin altijd op zoek zijn naar the best in digital.
‘Met Greco halen we een talent binnen met enorm veel ervaring. Hij versterkt daarmee onze core en gaat ons helpen met design, branding en online experiences voor merken zoals Virgin Media, G-Star en Snipes. Zo waarborgt hij de kwaliteit waar we als Rōnin bekend om staan.’
Lees ook Enzo's Monthly Motion: De inclusivistrijd van merken
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!