Fanfiber
Hiervoor is Walibi Holland een samenwerking aangegaan met Fanfiber: een vanuit Nederland opererend internationaal bedrijf dat online merchandise-oplossingen biedt aan artiesten en YouTube-sterren. ‘De samenwerking met Walibi biedt ons de mogelijkheid onze dienstverlening naar onze artiesten uit te breiden, en geeft fans een unieke kans merchandise van idolen aan te schaffen tijdens een heerlijk dagje uit’, zegt Fanfiber-ceo Albert van den Broek.
YouTubers voor doelgroep
Walibi-woordvoerder Stefanie Langezaal zegt dat het pretpark met het toevoegen van merchandise-artikelen van bekende YouTubers het shop-aanbod nog meer kan afstemmen op de doelgroep. ‘We vinden het heel tof dat we het eerste Nederlandse attractiepark zijn dat deze stap durft te zetten en we merken na slechts enkele dagen al de enorme aantrekkingskracht van de YouTube-helden en hun merchandise’, zegt ze.
YouTuber GameMeneer (600.000 abonnees) was ook aanwezig bij de lancering van de nieuwe merchandise. ‘Rollercoasters en mijn kleding, wat wil je nog meer?’, aldus een enthousiaste GameMeneer. Merchandise van vloggers LinkTijger en Furtjuh liggen ook in de schappen van de parkshop.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!