De kandidaten voor de Verkiezing van het CommunicatieTalent 2020 zijn bekend. Ze zijn beoordeeld op de criteria: inspirerend, innovatief, impact en individuele bijdrage. Dit zijn ze:
Sanne Abalain - NS
Sanne Abalain introduceerde afgelopen jaar het vlogconcept ‘Succes@NS’. Daarmee vergrootte ze het persoonlijk contact tussen teammanagers en conducteurs en machinisten van NS. Met een serie vlogs laten teammanagers John en Jorrin andere teammanagers zien hoe waardevol het is om op de werkvloer te zijn, daar waar het gebeurt. In de vlogs spraken de teammanagers met meer dan 100 collega’s over o.a. ziekteverzuim, prestatieverbetering en de toekomst. Zij wisten zorgen, problemen maar ook successen boven te krijgen en bereikten zo veel collega’s, van teamgenoten tot de Raad van Bestuur.
Tim van Berlo - Scheepens
Tim van Berlo onderzocht voor Greenhouse hoe display advertising relevant gemaakt kan worden voor consumenten. Niet alleen op basis van data, maar juist op basis van consumentenperceptie. Van Berlo: ‘We gaan voor display advertising te vaak uit van alleen historische data. We baseren wat een consument wel of niet wil zien op zijn of haar online gedrag. De aversie tegen online gedreven campagnes is dan ook voelbaar.’
Het is volgens Berlo zaak om consumenten de controle te geven over wat zij belangrijk vinden. Dat levert advertising op die relevant is voor de consument en ook ten goede komt aan de publisher en adverteerder.
Iris Kerst – Rotterdam Make It Happen
Samen met een team filmmakers en collega's droeg Iris Kerst met de video ‘Rotterdam For Real’ bij aan het binnenhalen van het Eurovisie Songfestival 2020. Kerst: ‘Met de video Rotterdam For Real laten we met diverse partners in de stad zien waar we voor staan.’ De video zorgde ook dat de partijen aangesloten bij Rotterdam Make It Happen in de voorbereidingen naar het festival toe nog nauwer zijn gaan samenwerken, met als resultaat interessante cross-overs.
Lieke van der Plas – LEF Media
Lieke van der Plas richtte twee jaar geleden het eerste zakelijk vlogbureau van Nederland op en hielp de Beren Restaurants afgelopen jaar met drie wervingsvlogs. Deze scoorden meer dan 60.000 weergaven online en 700 sollicitaties in één maand, waarvan 10% daadwerkelijk is aangenomen. Zelf profiteerde Van der Plas ook flink van deze case. ‘Het delen van deze vlogs op mijn eigen LinkedInpagina, bracht mij 14 nieuwe klanten.’
Patrick Regan – Koninklijke Landmacht
Patrick Regan richtte afgelopen jaar het podcastnetwerk ‘Landmacht FM’ op. Hij hielp de Koninklijke Landmacht zo een heel nieuw publiek te bereiken met verdiepende content. In de eerst zes maanden zag Landmacht FM ruim 10.000 downloads, inmiddels zijn dat meer sdan 1.000 downloads per week. Dit gebeurt door een doelgroep die voorheen moeilijk te bereiken was: hoger opgeleiden, beleidsmakers en jonge professionals. Regan: ‘Bovendien luisteren zij bijna 70% van onze aflevering. Podcasts nemen dus een unieke plek in onze contentstrategie in.’
Sammy Slot – Nederlandse Rode Kruis
Sammy Slot zet sinds vorig jaar TikTok in voor het Rode Kruis. Zo lukt het haar een jonge, vaak moeilijk te bereiken publiek op een positieve, toegankelijke manier te binden. Na een half jaar op TikTok is het ons op één na grootste online platform van het Rode Kruis. Met filmpjes weet de ngo zijn merk positief te laden en krijgt het positieve berichten terug van de doelgroep. Slot: ‘Onze video’s hebben honderdduizenden views, met een uitschieter van 1,6 miljoen views op één video.’
Andy Wiemer - ProRail
Andy Wiemer creëerde onder meer tijdens storm Ciara een eigen nieuwskanaal voor ProRail. Tijdens de storm informeerde hij het publiek via een liveblog en de socials over ieder incident. Dit gaf Nederlanders inzicht in de omvang van de opgave, waardoor zxe begrip kregen over storingen. Wiemer: ‘Daarbij hadden we regie over de berichtgeving en waren niet afhankelijk van de ‘officiële’ nieuwskanalen. Integendeel, journalisten hielden juist ons liveblog in de gaten.’
Verdere procedure
De kandidaten op de shortlist presenteren zichzelf volgende maand tijdens een selectiedag. De drie beste kandidaten gaan door naar de finale. Op C-day20, op 16 juni 2020, wordt bekendgemaakt wie er met de titel CommunicatieTalent van het Jaar naar huis gaat.
Heeft u extra kapitaal nodig om uw bedrijf te verbeteren?
We lenen geld voor mensen die financiële hulp nodig hebben.
je hebt een slecht krediet of je hebt geld nodig om rekeningen te betalen,
investeer in zaken 3,00%.
Ik wil deze omgeving gebruiken om u te vertellen wat u betrouwbaar moet maken en
de ontvanger en staat klaar om u een lening aan te bieden.
wij bieden;
Persoonlijke leningen
Schuldconsolidatielening
Durfkapitaal
commerciële lening
Bedrijfsleningen
Educatieve lening
Huisleningen om welke reden dan ook!
We vertrouwden op een alternatief voor bankfinanciering en ons proces
De applicatie is eenvoudig en duidelijk.
Mocht u interesse hebben, neem dan gerust contact met ons op via onderstaande gegevens
E-mail: scotlicon121@gmail.com