Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de 5 genomineerden voor CMO of the Year 2023

De jury van Adformatie CMO of the Year heeft de shortlist bekendgemaakt.
CMO of the Year 2023 genomineerden
CMO of the Year 2023 genomineerden

Adformatie kiest jaarlijks samen met een kundige en kritische vakjury de CMO of the Year. Eerder werd de consideration list van 21 CMO’s bekendgemaakt. Daaruit is de volgende shortlist van CMO’s en of marketingdirecteuren geselecteerd (in alfabetische volgorde):

related partner content for mobile comes here

- Nicole Freid (Hak)
- Leo Hensen (T-Mobile)
- Brenda Smith (AS Watson/Kruidvat)
- Caroline van Turennout (Zeeman)
- Johan van der Zanden (Albert Heijn)

Het doel van de Adformatie CMO of the Year Award is om vernieuwende en inspirerende marketingdirecteuren, die een duidelijke impact op de organisatie hebben, in de spotlight te zetten en erkenning te geven voor het werk dat zij doen. Het gaat om CMO’s die met hun marketingbeleid innovatieve methoden, vormen en samenwerkingsverbanden introduceren. En hiermee effect sorteren, impact maken en hun omgeving inspireren, zowel intern als extern.

Naast de CMO Community zijn lezers van Adformatie gevraagd CMO’s en marketing directeuren uit hun netwerk te kandideren die dit jaar een uitzonderlijke prestatie hebben geleverd. De kandidaten hebben een vragenlijst ingevuld waarna de jury op basis van de criteria in een-op-een gesprekken nog vragen heeft gesteld aan een aantal kandidaten.  

De winnaar wordt bekendgemaakt op CMO Day op 11 mei in het Sparta Kasteel in Rotterdam. Vorig jaar werd Rabobank-CMO Dorkas Koenen gekozen tot winnaar. Dat zag er zo uit: 

De vakjury voor CMO of the Year bestaat uit:

  • Dorkas Koenen (CMO Rabobank, CMO of the Year 2022)
  • Beate van Dongen Crombags (partner customer experience & digital transformation EY)
  • Edgar Molenaars(partner customer & brand advisory KPMG)
  • Monique Brand Flu (oprichter The Customer Excellence Company / Bestuur PIM)
  • Susanne van Nierop(hoofredacteur Adformatie)

CMO Day met als thema 'Straight forward' vindt dit jaar plaats op 11 mei in Rotterdam. CMO's en marketingdirecteuren kunnen zich aanmelden via Chiefmarketing.nl. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in