Datingplatform Inner Circle benoemt Masha Kodden als nieuwe managing director

David Vermeulen blijft ceo van het bedrijf en neemt een adviserende rol op zich. 

Datingplatform Inner Circle benoemt Masha Kodden als nieuwe managing director

Ervaren Masha Kodden wordt de nieuwe managing director bij datingplatform Inner Circle. Ze treedt toe tot het hoofdkantoor in Amsterdam en gaat zich bezighouden met het opschalen van het team door het aantrekken van nieuw tech - en marketingtalent. Daarnaast krijgt zij de verantwoordelijk voor de voortdurende wereldwijde expansie van de organisatie in EMEA, Noord- en Zuid-Amerika en APAC. David Vermeulen blijft ceo van het bedrijf en neemt een adviserende rol op zich. 

De benoeming is onderdeel van de strategie van het bedrijf om Inner Circle te onderscheiden van andere dating-platforms door ambitieuze en gelijkgestemde mensen bij elkaar te brengen. Het bedrijf wil singles uitdagen om het daten serieus te nemen. Met Masha aan het roer wil het bedrijf het aantal gebruikers in de komende jaren verdubbelen.

Ervaring

Kodden brengt meer dan 20 jaar ervaring in het leiden van internationale groei voor online- en op appgebaseerde bedrijven met zich mee. Voor de benoeming bij inner Circle was ze werkzaam bij Playboy, Nederlandse Gouden Gids en het meest recent Park Now. Hier vervulde ze de functie van chief marketing officer waarbij ze zich richtte op het opbouwen van de merk- en klantgroei in zeven Europese markten.

Momentum datingapps

Kodden: ‘Ik kijk ernaar uit om bij Inner Circle te starten vanwege de unieke positie in de online dating industrie. Ruwweg- 186 miljoen singles maken wereldwijd gebruik van dating apps en de online datingindustrie wordt geschat op een waarde van €2.413 miljoen. Met beide cijfers die blijven groeien, hebben datingapps momentum, vooral voor een onderscheidende nichespeler als Inner Circle.’

Ondernemen en innovatie

Ceo Vermeulen gaat het Inner Circle Innovation Lab runnen, dat online en offline innovatieve projecten zal lanceren om zo een nog betere datingervaring voor de gebruikers van Inner Circle te realiseren. Vermeulen: Kodden is de perfecte match om het team mee uit te breiden en het bedrijf te leiden. We hebben negen zeer succesvolle jaren achter de rug en hebben het merk zonder externe financiering van slechts een visie naar een wereldwijd platform laten groeien, met inmiddels meer dan 3 miljoen leden in 42 steden wereldwijd. Het voelt nu als het juiste moment voor mij om de touwtjes uit handen te geven, zodat ik me weer meer kan concentreren op mijn passie voor ondernemen en innovatie.’

Lees ook:

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie