De Amersfoortse investeert zelf mee op basis van likes & shares. Daarvoor heeft het bedrijf de komende maanden 2 miljoen euro beschikbaar.
Volgens de Amersfoortse zegt ruim de helft van de ondernemers die vreemd vermogen willen aantrekken, moeite te hebben met het verkrijgen van een lening: ‘Als verzekeraar van ondernemers vindt De Amersfoortse dat goede ideeën altijd een kans moeten krijgen. Dat kan nu via doorgaan.nl.’
Met de campagne ‘Ondernemers gaan door waar anderen stoppen’ krijgen ondernemers een massamediaal podium. Sleutelfiguur John (I’m OK), die in eerdere reclamefilms van De Amersfoortse onder andere werd geraakt door een meteoriet en een rijdende trein om vervolgens verzwolgen te worden door een haai, speelt ook in dit campagnevervolg een belangrijke rol.
De Amersfoortse wil nu een stap verder gaan door ondernemers een hoofdrol in de campagne te geven. De ondernemersverzekeraar ondersteunt zodoende niet alleen financieel, maar ook door promotie via tv-reclames, advertorials, print-advertenties, online take-overs, social media en free publicity. Bedoeling is dat heel Nederland zo hun business-ideeën leert kennen. En heel Nederland wordt opgeroepen te investeren. De Amersfoortse biedt dit podium, omdat de kern van verzekeren volgens hen draait om ‘helpen door te doen’.
De commercials van 'john' en 'lonneke' bij de nieuwe campagne is geproduceerd door Pool Worldwide.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!