Voor de lancering van mini-flessen in Israël voerde Coca-Cola een bijzondere campagne. Het nodigde mensen uit naar het 3D-printlab, waar ze werden gescand en geprint in 3D. De geprinte mini-versies van zichzelf mochten ze mee naar huis nemen.
Opnieuw kiest Coca-Cola daarmee voor een persoonsgerichte campagne als marketingmiddel. Eerder al in Nederland startte het een actie waarbij mensen hun voornaam op Coca-Cola-flesjes konden laten maken. Ook werd in de Kalverstraat in Amsterdam een store geopend waarin bezoekers
één gepersonaliseerd 33 cl-blikje voor zichzelf óf iemand anders konden maken.
3D-printen is weer van een andere orde, maar niet helemaal uniek, #xyEWgUyxcwLuTLgc.99" title="meldt de Amerikaanse site Venturebea">meldt de Amerikaanse site Venturebeat. Eerder zette Disney het in. Bezoekers konden zich als een Star Wars-actiefiguur laten printen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!