(Campagne) Coca-Cola print klanten in 3D

Jezelf in het klein? Coca-Cola maakt het mogelijk. In een marketingcampagne in Israël printte het driedimensionale mini-versies van klanten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Voor de lancering van mini-flessen in Israël voerde Coca-Cola een bijzondere campagne. Het nodigde mensen uit naar het 3D-printlab, waar ze werden gescand en geprint in 3D. De geprinte mini-versies van zichzelf mochten ze mee naar huis nemen.

Opnieuw kiest Coca-Cola daarmee voor een persoonsgerichte campagne als marketingmiddel. Eerder al in Nederland startte het een actie waarbij mensen hun voornaam op Coca-Cola-flesjes konden laten maken. Ook werd in de Kalverstraat in Amsterdam waarin bezoekers
één gepersonaliseerd 33 cl-blikje voor zichzelf óf iemand anders konden maken.

3D-printen is weer van een andere orde, maar niet helemaal uniek, .99" title="meldt de Amerikaanse site Venturebea">meldt de Amerikaanse site Venturebeat. Eerder zette Disney het in. Bezoekers konden zich als een Star Wars-actiefiguur laten printen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie