'Brand Metrics that Matter' gelanceerd

Op de Universiteit van Amsterdam werd dinsdagmiddag de nieuwste SWOCC-studie gepresenteerd: Brand Metrics that Matter. Coauteur hiervan is Dr Daan Muntinga, in het dagelijks leven merkstrateeg bij Mensch.

Muntinga: “Ons vak is een fantastisch eclectisch huwelijk van wetenschap en intuïtie. Creativiteit is ongrijpbaar, maar effectiviteit kun je meten. Móet je meten. Dat gebeurt lang niet altijd -- en ook lang niet altijd op een goede manier. Daarmee laten merken grote kansen liggen. Want goed meten stelt je in staat de knoppen te vinden waaraan je kunt draaien om je merk te laten groeien. Écht groeien. In mijn boek beschrijf ik wat je écht moet weten over meten om échte groei te bewerkstelligen.”

Mensch organiseert later dit jaar een informele bijeenkomst om bij het meten van mensen en merken stil te staan. Aanmelden kan via info@mensch-amsterdam.com.

Mensch | Creative Agency
www.mensch-amsterdam.com


 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →