Pr-bureau De Wolven gaat publiciteit opzoeken voor Boedelruimers, ontruimer van woningen en bedrijfspanden én eigenaar van twee kringloopwinkels in Purmerend en Amsterdam. Om het bedrijf in de spotlight te zetten, organiseert De Wolven, samen met trainees uit De Jonge Wolven, een high tea midden in de kringloopwinkel in Amsterdam-Noord. Hiervoor nodigen zij influencers uit op het gebied van duurzaamheid, budget-shopping, en vintage interieur en kleding.
Naast de high tea kunnen de influencers inspiratie opdoen met een kringloopmodeshow en gaan ze op jacht naar mooie items in de winkel tijdens een vintage-safari.
Schatzoekers
Directeur Peggy Bédorf en operationeel directeur Clyde Blank willen twee verschillende doelgroepen op de hoogte brengen van hun aanbod. ‘Boedelruimers richt zich zowel op mensen met een krap budget als op ‘schatzoekers’: fervent kringloopbezoekers die op jacht gaan naar verborgen parels in de winkel,’ aldus Bédorf. De Wolven en De Jonge Wolven bedachten voor het bedrijf de pr-strategie waarbij de focus ligt op het creëren van een grotere naamsbekendheid via relevante influencers.
Traineeship
De Jonge Wolven is een plek voor nieuw communicatietalent om zich te ontwikkelen tot goede pr-adviseurs. Het traineeship is een initiatief van De Wolven. De trainee wordt gedurende zes maanden begeleid door de ervaren adviseurs. Het doel is om jonge talenten een kans te geven om praktijkervaring op te doen. Tegelijkertijd zijn zij met hun frisse blik en creatieve kijk een aanwinst voor De Wolven.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!