In alle categorieën: 'Marktonderzoekbureau van het jaar', 'Bedrijfsonderzoeker van het jaar', 'Bureauonderzoeker van het jaar' en 'Wetenschapsprijs van het jaar' zijn drie partijen aangewezen als kanshebber op de prijs. De winnaars worden op 11 juni tijdens de MOA Beachparty in Zandvoort bekendgemaakt.
Naast bovenstaande categorieën wordt er voor het eerst in de MOAwards-geschiedenis een Oeuvre Award uitgereikt. De prijs voor het Marktonderzoekbureau van het jaar 2014 wordt uitgereikt aan een bureau dat zich in het voorafgaande jaar op positieve en opvallende wijze heeft gemanifesteerd en daarmee een waardevolle bijdrage heeft geleverd aan de marktonderzoekbranche.
Willeke Brokking van Unilever, Yvonne Dorkhom van PLUS Retail en Hans Zijlstra van AirFrance KLM zijn genomineerd voor Bedrijfsonderzoeker van het jaar.
Liesbeth Nekkers van Gfk, Gaby Siera van Beautiful Lives en Ivo Langbroek van Blauw Research gaan op voor Bureauonderzoeker van het jaar.
De MOA Wetenschapsprijs van het jaar beloont auteurs die in de ogen van de jury, door middel van zijn/haar wetenschappelijke verhandeling over het vakgebied, een wezenlijke bijdrage hebben geleverd aan de ontwikkeling van het vakgebied. De drie genomineerden voor deze award zijn:
- Gerrit van Bruggen - Erasmus Universiteit en Ralf van der Lans - HKUST Business School: "Virale marketing: hoe campagnes zich online verspreiden"
- Max van der Heijden - Shop2market, Evert de Haan - Rijksuniversiteit Groningen en Tryntsje Hoving-Wesselius - Micompany: "Een modelmatige aanpak om het effect van online adverteren op conversie te achterhalen"
- Bas Donkers - Erasmus Universiteit, Carlos Lourenço - Erasmus Universiteit, Daniel Goldstein - Microsoft Research en Benedict Dellaert - Erasmus Universiteit: "De Distribution Builder: een interactieve tool om consumenten te ondersteunen bij financiële investeringen en pensioenbeslissingen"
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!