Joost Bazelmans van GoSupermodel verteld: "GoSupermodel heeft op dit moment bijna 300.000 actieve leden sinds het ontstaan in Nederland in 2007. Wat we hebben gedaan voor Nivea is de werking van het product binnen de virtuele omgeving van GoSupermodel duidelijk gemaakt op avatars van de leden die ineens een puistje hebben dat behandeld kan worden met Nivea Visage Young!"
In mijn ogen is dit een prachtig voorbeeld hoe gaming kan bijdragen aan de merkbeleving van een product. Eigenlijk is het een virtuele vorm van product sampling en 'zien is geloven' gaat ook op in de virtuele wereld kennelijk (hoewel ik nog geen resultaten heb vernomen! ) Meer over de case kun je hier lezen.
Nog indrukwekkender vind ik het feit dat de community meiden van GoSupermodel uit eigen beweging een filpje hebben gemaakt op YouTube om ervoor te pleiten dat er minder wordt gescholden met het woord 'kanker'. Een bijzonder mooi initiatief en goed voorbeeld hoe de jeugd van nu betrokken is met dit soort topics. Het filmpje is hier te zien GoSupermodel Tegen Schelden
Joost meldde zelfs dat leden aanbieden campagnefilmpjes te maken voor GoSupermodel! Consumenten die gratis reclame maken, mooier kan toch niet!
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!