Abovo Maxlead brengt bestaande content- en creatieve afdelingen van Abovo en Maxlead samen in een nieuwe branded contentafdeling. Het hele team, dat onder leiding komt te staan van Thijs van Dijk en Daniel Kok, bestaat uit 24 personen.
Van Dijk heeft een brede ervaring als mediastrateeg bij diverse mediabureaus zoals UM, Havas Media, Starcom en PHD. Ook is hij werkzaam geweest bij digitale bureaus als Cheil en Mediamonks. Recent werkte hij als media-adviseur voor o.a. DPG’s Brand Studio, Mediahuis en VodafoneZiggo. Daarnaast is hij actief als docent aan de Hogeschool van Amsterdam en is hij podcast-host en columnist bij onder andere Helden en DeOndernemer.
Daniel Kok begon, na zijn opleiding aan de Willem de Koning kunstacademie, zijn carrière in de wereld van TV productie bij o.a. IDTV en Advance. Later werkte hij als contentstrateeg bij diverse exploitanten als Sanoma en Mediahuis. Ook was hij zelfstandig videoproducent. Meest recent was hij actief bij LINDA. als bureaumanager en bij Talpa Het Bureau als senior creatief.
De twee leerden elkaar kennen in hun tijd bij Mediahuis en startten daar de media & marketing podcast Bakkie Media. Deze mediapodcast is onder andere bij Adformatie.nl te beluisteren.
Willem-Albert Bol, CEO Abovo Maxlead: “Wij zien op het gebied van content marketing, branded content en creatieve media oplossingen als een stabiele groei, maar met de komst van Thijs en Daniel verwachten wij nog sneller te groeien.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!