Adobe, P&G en IBM maken TED's Ads worth Spreading

Deze 10 video's werden als winnaar uitgeroepen van de jaarlijkse Ted-competitie Ads worth Spreading.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

TED lanceerde drie jaar geleden de wedstrijd waarin een jury op zoek gaat naar reclame die ideeen op een buitengewone manier communiceert. 

Dit zijn de winnaars over 2013: 

P&G - Thank you mom. Pick them back up. Bureau: Wieden+Kennedy Portland

IBM - A boy and his atom. Bureau: Ogilvy New York

&;s Werelds kleinste stop-motion-film

;s Smallest Movie

Guiness - Basketball. Bureau: BBDO NY

Adobe - Click baby click. Bureau:Goodby, Silverstein & Partners

Google Earth - Saroo Brierly: Homeward Bound. Creatie: Storybox Films

Dove - Camera shy. Bureau: Ogilvy UK

New Zealand Transport Agency - Mistakes. Bureau: Clemenger BBDO. 

Virgin Americe - Safety Dance. Creatie: Virgin Produced

Honda - Hands. Bureau: Wieden+Kennedy Londen. 

Norwegian Students en Academics International Assistant Fund - Let&;s save Africa

;s save Africa! - Gone wrong

Het nominatieteam van Ads Worth Spreading bestaat uit zes teams van twee, een Ted-spreker en een &;rising star&;. De jury van 25 vertegenwoordigers uit de reclamebranche bepaalt uiteindelijk de winnaars. De systematiek en achtergrond is in het te lezen. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie