Ad Alliance breidt managementteam uit met Lars Brassem en Richard Knaap

Het managementteam bestaat nu uit zes personen.

Lars Brassem en Richard Knaap

Ad Alliance heeft per 1 januari het managementteam uitgebreid met Lars Brassem en Richard Knaap. Brassem is de nieuwe salesdirector en verantwoordelijk voor tv-spot, online video, new business en business partnerships. Knaap krijgt de functie head of client leads en krijgt de verantwoordelijkheid voor branded content en digital native.

Brassem en Knaap waren al werkzaam bij Ad Alliance.

De andere managementteamleden zijn Carla der Kinderen, verantwoordelijk voor marketing, intelligence & operations, Marco Gijsen, die de creatief-strategische afdeling Ally leidt, Gijs van Beek, verantwoordelijk voor partnership management & innovation en Chris van Wijnen, die het productteam leidt. Allen rapporteren aan Ton Rozestraten, CEO van Ad Alliance en CCO van RTL Nederland.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie