11 keer grappen tappen door Heineken op sociale media

Het meest opvallende werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.

Je hebt toch vaak de beste gesprekken onder het genot van een biertje. En bij Heineken houden ze op social media wel van een goed gesprek. Oké, met een beetje grappen tappen.  

 

1. De vraag is of er een lampje gaat branden bij Johnny.

 

 

2. Wie is hier nou de kenner?

 

 

3. Bij Eef moet je niet zijn voor stoeptegeltjeswijsheid.

 

 

4. Heineken reageert ook zonder blikken of blozen op Warsteiner.

 

 

5. Bijdehand, maar ze laten door niemand het leven uit de brouwerij halen.

 

 

6. Heineken helpt je zelfs als je naar de bekende weg vraagt.

 

 

7. Ook mensen met vreemde hobby's worden in hun waarde gelaten.

 

 

8. Hier heeft Heineken gelijk in.

 

 

9. Gelukkig reageren ze vaak met humor.

 

 

10. Maar uiteindelijk komt kwaliteit altijd bovendrijven.

 

 

11. Daarom kan Heineken ook wat Google kan.

 

En ten slotte mag je ze ook altijd bellen.

 

 

Over De Beste Social Media.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op . Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder.

Awards
Vanaf 21 maart kunnen bedrijven weer inzenden voor . De vernieuwde categorieën worden binnenkort bekend gemaakt.
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie