Zwitserleven borduurt al jaren voort op campagnes over het Zwitserleven Gevoel. Het onbezorgde gevoel dat je jouw inkomen voor later goed hebt geregeld. In 1985 werd het Zwitserleven Gevoel gelanceerd. Met de nieuwe campagne verschuift Zwitserleven het accent naar Mijn Zwitserleven Gevoel. Hierin roept de verzekeraar Nederlanders op om zelf de regie te nemen en in actie te komen voor een eigen financieel onbezorgde toekomst.
Boegbeeld
MijnZwitserleven is een persoonlijke online omgeving die eerder dit jaar is geïntroduceerd voor deelnemers met een pensioenregeling bij Zwitersleven. Hiermee geeft de verzekeraar deelnemers een beter inzicht in de eigen pensioenopbouw, dat van de eventuele partner en de verwachte toekomstige uitgaven.Tevens biedt de online omgeving de mogelijkheid om eventuele tekorten, bij voorkeur samen met een adviseur, aan te vullen.
In de campagne vertelt het bekende Zwitserleven-boegbeeld Chris Zegers over zijn persoonlijke Zwitserleven Gevoel. Dat blijkt bij hem vooral te zitten in de kleine momenten: Het gevoel van vrijheid, helemaal in het nu zijn en onbevangen genieten van elke dag. Behalve een tv-commercial omvat de campagne de inzet van online- en social media.
Bureau: DFFRNT MEDIA
Productie: Pink Rabbit (regie: Ismael Ten Heuvel)
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!