Vogue nu ook op Uber Eats

Maaltijdplatform gaat naast spellen nu ook magazines bezorgen.

Vogue’s editor-in-chief Rinke Tjepkema
VOGUE X UBER EATS

Nadat Uber Eats afgelopen week een samenwerking aankondigde om de spellen van Hasbro te bezorgen via het platform is het nu tijd voor magazines. Het modetijdschrift Vogue opent vanaf vandag haar deuren op het maaltijdplatform. Het is nu volgens beide partijen mogelijk om de diverse Vogue-titels, waaronder Vogue Living en Vogue Man, binnen een halfuur thuis te laten bezorgen door Uber Eats.

Lees ook: Uber Eats bezorgt Dokter Bibber thuis

UBER X VOGUE

Iedereen toegang tot Vogue

Uber Eats heeft de afgelopen weken meerdere initiatieven uitgerold om restaurants en ondernemers te ondersteunen in deze vreemde tijden. Zo is er een serie maatregelen getroffen om veilig te kunnen bezorgen en afhalen, en is er al een samenwerking met Hasbro aangegaan.

Aukeline Tolman, directeur van Uber Eats vertelt over de samenwerking: 'Vogue biedt iedere maand een bundel van plezier en pakkende interviews. Met deze samenwerking kunnen we zorgen dat iedereen thuis hier toegang toe heeft, in deze tijden.’ 

Vogue geeft aan dat het magazine geleverd in een Vogue-tasje, met een kaartje van hoofdredacteur Rinke Tjepkema. Volgens Tjepkema kunnen de nieuwste edities van Vogue los besteld worden, maar ook in een combinatiepakket.

Unieke samenwerking

Rinke Tjepkema, hoofdredacteur van Vogue: 'Ik ben heel erg blij met de samenwerking met Uber Eats. Juist in een tijd waarin we allemaal zoveel mogelijk thuis blijven, maakt dit het nog makkelijker om toegang te krijgen tot Vogue Nederland.’

Volgens Tjepkema is de samenwerking tussen maaltijdbezorger UberEats en Vogue uniek. Het is de eerste keer dat er magazines te koop zijn op het platform.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie