Overslaan en naar de inhoud gaan

In vijf stappen naar een effectieve campagne

Een document bomvol inzichten, tips en handvatten: het nieuwste stappenplan van Ster helpt organisaties op weg bij het starten met reclame.
Partner
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

In vijf stappen naar een effectieve campagne
In vijf stappen naar een effectieve campagne

Misschien heeft jouw leidinggevende je wel gevraagd uit te zoeken of jullie organisatie reclame kan maken op televisie. Of vraag je je af of massamedia iets toe kunnen voegen aan de middelen die je al inzet om je product of dienst onder de aandacht brengen. Waar begin je dan? Starten is gelukkig makkelijker dan je (wellicht) denkt. Het antwoord op vele vragen – en nog veel meer – vind je namelijk in het nieuwste stappenplan van Ster.

Ster helpt je op weg

Onlangs is er een fijn stappenplan gemaakt om je op weg te helpen wanneer je gaat starten met reclame. In vijf stappen krijg je inzicht in wat er allemaal komt kijken bij het maken van reclame:

  1. Het maken van een reclameplan
  2. Het maken van reclamemateriaal
  3. Regelen van een mediaplan
  4. De start van jouw campagne
  5. Evalueren en vooruitkijken

Voor startende én meer ervaren organisaties

Ook als je al iets langer meeloopt of meer ervaring hebt met het maken van reclame, bevat dit stappenplan waardevolle inzichten. Je wordt niet alleen meegenomen in de stappen die je doorloopt, maar je ontdekt ook inzichten uit onderzoeken en concrete tips voor jouw reclamecampagnes.

Download het stappenplan

Via ster.nl/reclamestarter kun je kosteloos het stappenplan ‘Starten met reclame: in vijf stappen naar een effectieve campagne’ aanvragen. Heb je na het lezen van dit artikel of het stappenplan nog vragen, of wil je meer weten over onze onderzoeken of inkoopmogelijkheden? Als Ster denken wij dagelijks mee met onze klanten en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. We zetten onze kennis graag voor je in en gaan samen op zoek naar de mooiste kansen! Neem vooral vrijblijvend contact met ons op.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in